Hvad synes andre om ham der Rolf Høegh?

Her kan du læse hvad folk har af tanker om Rolf Høegh, efter at have gennemgået et salgstræningsforløb eller været til et foredrag/peptalk

Martin Thorborg udtaler:
“Rolf Høegh er kongen af salg”

Skrevet da Martin og Rolf optrådte sammen for 700 iværksættere arrangeret af Danmarks bedste iværksættersid Amino.dk

Kenn Righolt:

Value for money

Jeg bruger Rolf som fast sparringspartner til strategi og salg og får fuld “value for money”.

Rolf formår at finde andre vinkler og løsninger, der virker – og han er direkte og pakker intet ind.

Hvis du ikke har lyst til forandring, så gem dig for Rolf !

Dan Jepson, salgschef Carlsberg Grønland:

Rolf Høegh er en supersælger

Jeg troede jeg vidste nok om salg og kunder indtil jeg mødte Rolf.

Jeg var på salgskursus med Rolf i Nuuk, og fik masser af sparring og inspiration af Rolf.

Rolf kan ikke beskrives, han skal opleves, og det er vigtigt at lave løbende salgstræning hvis man vil være blandt de bedste, tak for en fed dag.

Og Rolf, du er ikke for dyr, du er alle pengene værd.

Katja Lamborg:

Mere end bare salgstræning

Jeg har lært Rolf at kende gennem et personligt salgstræningsforløb, og var også så heldig at få hans bog.

Jeg er yderst tilfreds med det, som jeg fik gennem denne personlige coaching, og jeg har stadig hans bog liggende på mit natbord til gentagen læsning.

Hver eneste gang jeg læser i den, opdager jeg ting, som jeg ikke havde set forrige gang.

Den er til evig inspiration.
Hilsen Katja

Kasper Dam:

Navnet taler for sig selv!

Vi havde et samarbejde med Rolf Høegh over 2 måneder, som vi ganske enkelt ikke kunne have været for uden!
Vi anbefaler allerede Rolf til vores omgangskreds, og kommer sandsynligvis tilbage, når vi skal bruge mere sparring.

Hans Stokholm Kjær:

Jeg har et billede af Rolf Høegh hængende

Jeg er i gang med at sælge annoncer til en ugeavis for turister i Thy, som jeg skal lave her i  somme. Salgsmålet er ½ mio, og det går godt. Og det kan jeg blandt andet  takke Rolf Høegh for.

Jeg har hængt et billede af Rolf op på kanten af min  skærm, og hver gang en annoncør kommer med en uventet indvending, kigger jeg på billedet og tænker: “Hvad ville Rolf have sagt?” Det har i flere tilfælde vendt et klart nej til et “vi kigger på det senere” og efterfølgende til et salg – for 10 minutter siden var det lille Rolf-foto 4.270 kr. værd for mig på grund af 5 solgte annoncer til én som i forvejen havde takket nej. Jeg benytter mig især af to “tricks”. For det første lytter jeg til kundens  indvendinger. Så spørger jeg i bedste Rolf-stil: “Hvis vi kan løse det – hvor  mange annoncer skal du så have?” Dernæst sørger jeg for, at kommunikationskæden ikke slutter. Jeg tager bolden og gør det klart, at jeg  ringer igen, når han har haft tid til at tænke over, hvad jeg sagde. “Detkan jo være, du ombestemmer dig.”

Mine seneste 4270 kr. handlede om en annoncør, som ikke kunne se  meningen i at være med i samtlige 10 numre – derfor sagde han blankt nej.  Jeg foreslog ham kun at være med i den varmeste højsæson – men svaret var stadig nej. Jeg sagde “OK, men jeg ringer lige i morgen, når du har haft tid til at tænke over det.” I dag villle kunden så annoncere i hele juli. Tak Rolf.”

Venlig hilsen
Hans

Thomas Jakobsen:

Tak fordi du giver os unge sælgere blod på tanden

Hej Rolf. Jeg skriver her en mail til dig, for at fortælle hvor glad jeg er. Jeg er glad fordi du lærte mig hvordan jeg udvikler mine salgskompetencer.

Din positive indstilling til at sælge og din erfaring, (som du øser ud af) gør at du kan give os unge sælgere blod på tanden, og du fortæller os lige præcis de situationer som vi ikke har erfaring til at tackle endnu.

Både med gennem din bog og gennem de dage vi har haft med dig, har du  lært mig at det handler om at kigge ind i sig selv for at dygtiggøre sig.

Du har på bedste vis lært mig at det handler om at hjælpe kunden, og ikke om at sælge noget som de ikke har brug for!

Nu vil jeg heller ikke komme med guldkorn, for det må folk selv erfare  gennem din bog, og hvis de gerne vil blive endnu dygtigere, så skal de booke dig!

Jeg kan kun give dig og dit arbejde ros til skyerne, og kan på det varmeste anbefale at man gør brug af dine kompetencer!

 

Brian Reinhold Jensen:

Vi har ikke billeder af Rolf hængende, men det kan vi da overveje

Til gengæld har alle fået udleveret et eksemplar af Rolf Høeghs bog “En sælgers bekendelser” og det er  lige før der går ‘litteratur-klub’ i det rundt om frokostbordet. Vi skal lige vende de sidste successer vi har haft med Rolfs teknikker, og sikre os at de andre også har opdaget de samme guldkorn. Bogen supplere vi med deltagelse på Rolfs kurser – der er ingen tvivl om at det har skubbet rigtigt godt til vores salg.”
Hilsen
Brian

Erik Justesen

Rolf Høgh – det betaler sig…

Rolf – Det kan ses på bundlinjen, at du har været her:- givet sælgerne virkningfulde værktøjer til at forbedre salget – har givet og giver sparring til virksomheden og mig.Tak for det!Erik Justesen

Gita Street skriver i samme blog:

Nu hedder det ikke “at sælge, men “at Rolf Høegh’e”

Gita Street skriver i samme blog:
Rolf har også kvindelige fans:
Salg skal vist  heller ikke hedde “salg” længere, men “Rolf Høegh’e”,
og “at sælge” må hedde “at Rolf Høegh’e”.”

Dr. Juris Ulmanis, MBA Professor Riga Business School:

I just want to thank you for coming to Riga Business School making the HIGH IMPACT Seminar so successful.

You told us that “Latvia will never be the same”after your visit. You were right.

I am happy that Mr. Jorgen Guldborg Rasmussen, Switzerland recommended you as a great motivator and sales/leadership trainer.

Currently an academic and entrepreneur, with some background in sales, this was exactly what I needed, as well as my colleagues, mostly small business owners.

For myself, I assumed that I knew everything about sales, and you would just refresh and reaffirm my existing sales skills.

But your training session turned out completely positive different!

The audience and I received was an intense training course offering customized strategies and techniques that I had never used before.

With your great personal examples and using basic human psychology, you spent a great deal of time ensuring that we were given the right tools to implement sales and customer-centric thinking within ourselves and our businesses.

After your training session Rolf, the results with my employees and students were immediate and not just limited to sales.

You taught us, relationships are based on an understanding of body language, personality traits and the ability to approach all types of people accordingly.

My presentations to students and clients and potential clients have completely changed.

Where I used to present based on how I was comfortable personally, I now tailor these meetings with an understanding of what the client’s specific needs and behavioral type would best suit, thanks to you Rolf.

The lessons I learned from you have also translated into some new opportunities in my business.

I am a more confident decision maker, a clearer communicator and a captain who leads by example, thanks to you Rolf.

Should anyone want to learn more from my experience of your excellent training, they are welcome to contact me.

Juris Ulmanis

Dr. Juris Ulmanis
MBA Professor
Riga Business School
+37 1670 89 800
Riga, Latvia