Foredrag om salg og peptalks

Book et brag af foredrag eller peptalk med Rolf Høegh. Få sat ekstra gang i dine medarbejdere og kunder.

Vil du sparke gang dine medarbejdere, så book et brag af foredrag…

Det er umuligt at bevare pessimismen, når man har hørt Rolf Høeghs dynamiske foredrag og peptalk om hvordan man sikrer kunderne en god oplevelse – hver gang de er i kontakt med jer.

Det gælder ALLE i virksomheden – ikke kun sælgere og kunderådgivere.

Et foredrag eller peptalk med Rolf Høegh koster kun kr. 17.500,- + moms og kørsel jf. Statens takster. Så selv din regnskabschef vil blive glad.

Alle går hjem mere kampklare end de nogen sinde har  været.

Rolf Høegh holder ikke standard foredrag som er ens fra gang til gang.

Hvert foredrag tilpasses jeres branche og jeres virksomhed/organisation.  Kun derved opnås optimalt udbytte for deltagerne.

Nedenstående er blot eksempler på muligheder.

Kontakt allerede idag Rolf Høegh på telefon 4073 1800 eller på mail

Foredrag 1: “Kunsten at sælge”

Oplev foredraget “Kunsten af sælge” som tager udgangspunkt i virksomhedens ønske om større omsætning og samtidig sikre endnu flere tilfredse kunder.

Deltagerne får lært nogle spændende og effektive teknikker til at øge omsætningen. Rolf giver samtidig eksempler på, hvorfor selv de bedste salgsteknikker ikke virker – uden du samtidig selv har en positiv holdning.

Foredraget der er på 1-2 timer tilpasses din branche og din virksomhed.
Alle i virksomheden som har blot lidt med kunder at gøre bør deltage.
Pris kun 17.500,- + moms og evt. kørsel efter statens regler.

Book Rolf Høegh til et foredrag og peptalk. Det vil du aldrig fortryde.
Ring 4073 1800 – eller send en mail til Rolf Høegh 

Foredrag 2: “Giv kunderne en god oplevelse – hver gang…”

Hvornår har du sidst fået en god oplevelse, da du henvendte dig til en af dine leverandører?
Hvad med din egen virksomhed?
Får dine kunder en god oplevelse, når de kontakter jer på telefon, mail eller besøger jer?
Hver eneste kontakt, hvor kunden IKKE får en god oplevelse, kan betyde en mistet kunde.

Det er vigtigt at ALLE i en virksomhed forstår, at enhver kundehenvendelse skal behandles så kunden hver gang får en god oplevelse.

Uanset om man sidder i bogholderiet, på lageret, i administrationen eller er sælger/ kunderådgiver.

Har du tænkt over, at alle i en virksomhed uforvarende kan komme til at give en kunde en dårlig oplevelse? F.eks. når en bogholder taler med kunden om en faktura eller rykker. En chauffør der taler med kunden om en fejllevering, en reparatør taler med kunden ved en installering der går galt.
Ja, fortsat selv mulighederne.

ALLE i virksomheden kan og skal påvirke kunderne i positiv retning.

Foredrag 3: “Se muligheder – i stedet for at se begrænsninger…”

For rigtig mange er det en sport at fokusere negativt og se begrænsninger – i stedet for at se positivt på enhver udfordring og hvilke muligheder der trods alt altid er.

 

  • Rolf Høegh nægter at se begrænsninger. Han ser kun muligheder. I et underholdende og alligevel seriøst foredrag viser Rolf Høegh mange herlige eksempler på, hvordan du ALTID kan finde noget positivt i enhver situation.
  • Uanset hvor håbløst noget ser ud – kunne det altid have været endnu værre. Rolf Høegh udlover som dusør en god frokost hvis du kan påvise en situation, hvor det IKKE kunne have været værre. Ingen har gjort sig fortjent til frokosten, selv om mange har prøvet.
  • Rolf Høegh er en ukuelig optimist og samtidig realistisk. Er det muligt? Ja det er. Og Rolf Høegh viser hvordan denne kombination skaber succes. Rolf viser, hvordan du gør dine egne holdninger til din bedste ven – i stedet for din værste fjende. Når du er færdig med foredraget, vil du aldrig mere se begrænsninger.
  • Du kommer ikke til at kede dig – tværtimod. Bagefter vil du smile til verden som du måske en gang imellem tidligere kom til at vrisse af. Det hele sker i et forrygende tempo, men med tid til eftertanke.

Vil du også have succes med dit næste arrangement?
Kontakt  Rolf Høegh med det samme